ponedjeljak, 14. svibnja 2018.

VIC DANA: Stari poznanik



Putnički brod prolazi pored malog pustog ostrva u Tihom oceanu. Svi putnici na palubi vide jednog čovjeka sa dugačkom kosom i bradom kako skače, urla i maše rukama. Jedan od putnika upita kapetana:
– Ko je ono na ostrvu? – Pojma nemam, ali svake godine kad prolazimo on totalno podivlja.

Sreo Mujo Hasu nakon 60g.,. sad već imaju preko 80g.Kaže Mujo Hasi:ajmo kod mene jarane.
Obrati se ženi:
-zlato natoči nam po jednu rakijicu-ona natoči
-pile nareži nam malo meze - ona nareza
-sunce napravi nam kafu - ona napravi

Gleda Haso i kaže Muji: 
- zar je moguća tolika ljubav nakon toliko god.braka da on svoju ženu zove zlato, pile,sunce.
Mujo odgovara:
- jarane nije ti to nikakava ljubav,nego bolan ja ti već 5g.nemam pojma kako se ona zove....

Doso Mujica kuci iz skole i zali se ocu da je dobio 3 jedinice. Otac:
- "Kako sine, iz cega, uvijek si bio dobar."
- "Matematika, fizicko i bosanski." 
- "Pricaj kako matematika, imao si 5-icu." 
- "Uciteljica pita koliko je 2+3, a zatim 3+2. Ja joj reko: isti kurac, i ona dade jedan." 
- "A fizicko, tu si bio najbolji." 
- "Uciteljica rekla: digni lijevu nogu, ja digo. Ona onda digni desnu a ja njoj a na kom cu kurcu onda stajati, a ona opet jedinicu." 
- "A bosanski, tu si bio najjaci u kantonu?" 
- "Uciteljica rekla napisi recenicu: SUTRA CE NAM DOCI TETKA NA KONAK." 
Otac ne docekavsi da Mujica zavrsi rece: 
- "Koji ce nam kurac, prije tri dana nocila je." 
- "Tako sam i rekao, a ona mi dade jedan."

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar