četvrtak, 24. svibnja 2018.

VIC DANA: Kod zubara



Kaže zubar pacijentu:
– “Molim vas, sad vičite najjače što možete.”
– “Ali, mene ništa ne boli.”
– “Znam, ali čekaonica je puna, a meni se žuri na utakmicu!”

-Pita Mujo Hasu 
Mujo: Haso sta bi ti uradio kad bi te medvjed natjero ?
Haso: Bjez na drvo.
Mujo: A sta ako medvjed zatobom na drvo ?
Haso: Ja sa drveta, u potok .
Mujo: Medvjed zatobom u potok ?
Haso: Nis, ja u spilju .
Mujo: A medvjed zivi u spilji .
Haso: Je** ga ti Mujo jel ti navijas za mene il za medvjeda !

Kupio Mujo papigu ,odnese je kuci , te stavi kafez na balkon. Prolazi tuda policajac, kad papiga ce:
-Dolje vlada, dolje vlada...!
Dodje policajac kod Muje , te kaze mu:
-Cuj Mujo izbaci ovu pticurinu, inace ides ravno u zatvor!
Ode Mujo kod prodavaca ,kaze mu u cemu je problem i zatrazi da mu da drugu papigu. Prodavac zamjeni papigu i kaze:
-Ova ti je po izgledu potpuno ista, ali nece praviti probleme jer je pobozna i zna samo svete rijeci!
Stavi Mujo kafez na balkon, kad evo istog policajca. Gleda on papigu, a ona nista-suti i da bi je isprovocirao pocne:
-Dolje vlada, dolje vlada...!
A, papiga ce na to:
-Daj boze, daj boze...!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar