subota, 19. svibnja 2018.

VIC DANA: Sve se može kad se hoće



Dolazi Perica u prodavnicu i kaže:
– Dobar dan teto, dajte mi tafu.
– Molim, šta hoćeš mali?
– Ma dajte mi tafu za tuvanje!
– Mali, briši odavde ili nauči da govoriš!!!
– Ma puši turac tetka!
– Kako te nije sramota, barabo jedna!
– Turac razumeš, a tafu ne razumeš!?

Idu se kupati Mujo, Haso i Suljo na jezero puno krokodila koji kad te grizne za jaja, počneš govoriti ''''š'''' umesto ''''s''''. Udje Suljo te ga pitaju kako je bilo:
-Šuper!
Udje Haso i izadje van i kaže:
-Bilo je šuper!
Udje Mujo i izadje i kaže:
-Bilo je super! - a za njim krokodil izlazi i govori:
-O jebo ti paš pater!

Mujo: Haso, Haso, znaš li da je moj srećni broj sedam? Rodio sam se 07.07.1977. u 7 sati, 7 minuta i 7 sekundi, na lutriji sam osvojio 7 miliona evra, i sve to sam uložio na konjskim trkama, na konja broj 7!
Haso: Mujo, pa to je fantastično!! Naravno, konj broj 7 je bio prvi?
Mujo: Ma ne, sedmi.

Mujo i Haso krali kukuruze i Haso ce strazariti, a Mujo ce krasti. Kad dolazi policajac i upita:
-Kako se ti zoves?
-Haso.
-Dobro, Haso, sta ti radis ovde?
-Izmisljam pesme!
-Daj da cujem koju. - odgovori policajac
-Zeleni se vinograd, zeleni se trava, Mujo sagni se, vidi ti se glava!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar