utorak, 22. svibnja 2018.

VIC DANA: Zgodni majmun?



Uđe žena s malim djetetom u autobus. Vozač busa joj kaže:
– “To je najružnije dijete što sam ikad vidio!”
Žena sjedne u stražnji dio busa crvena od srdžbe, te kaže čovjeku do sebe:
– “Vozač me upravo uvrijedio!”
A ovaj joj kaže:
– “Idi naprijed i posalji ga u pizdu materinu, ja ću ti pričuvati majmuna.”

Uhvatio Mujo medveda u lovu , kad naidje Haso, te pita ga:
-Kako si ga uhvatio bolan?
-Lako, pucao sam sto puta!
-I koliko si ga puta pogodio?
-Ni jednom, umro je od smeha!

Dosao Haso da obidje Muju u bolnici i pita ga:
-Kako si bolan nastradao?
-Zbog pecanja!
-Pa kako si pecao crni Mujo?!
-Hteo sam da pecam na gliste, ali posto me mrzelo da ih sakupljam hteo sam da primjenim stos sa akumulatorom, vezes zice za oba pola gurnes ih u zemlju i gliste same izlaze.
Uzeo sam akumulator iz kola vezao zice gurnuo ih u zemlju ,kad ono izlaze rovci. Onda stavim dve zice u steker za struju od kuce, gurnem ih u zemlju, izlaze krtice.
Gledam ja onda onaj dalekovod pored moje kuce , gledam ga i ne da mi sejtan mira -bacim dve kuke do zica i zabodem ih u zemlju!
-I sta bi ?!
-Izadje treca smijena Kreke, ubi Boga u meni!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar