utorak, 22. svibnja 2018.

VIC DANA: Škola čarobnjaštva



Došao Harry Potter u Bosnu i otvorio školu čarobnjaštva. Prijavi se Haso i poslije par predavanja imaju ispit.
Pita Harry:
– “Kako ćeš pretvoriti kokoš u zmiju?”
Haso (ko iz topa):
– “Oženiš je bolan!”

Ide Haso i upadne u zivo blato. Sretne on Muju i kaze mu:
-Mujo, brate, izvadi me iz zivog blata i spasi mi zivot!!
Na to ce Mujo:
-Hocu ako mi popusis ku*ac.
-Mars pedercino jedna!!!
Posle nekoliko minuta Haso potonuo do stomaka i sretne Himzu i kaze mu:
-Himzo, brate, molim te izvadi me iz zivog blata i spasi mi zivot!!!
Na to ce Himzo:
-Hocu, ako mi popusis ku*ac.
-Mars pedercino jedna!!!
Posle 20 minuta Haso potonuo do vrata i naidje Avdo i Haso mu kaze:
-Avdo, brate, molim te izvadi me iz zivog blata i spasi mi zivot, popusicu ti kur*ac!!!
Avdo ce:
-Mars pedercino!!!

Dodje Mujo kod Hase u posetu. Sednu oni za stol i Haso kaze Fati:
-Fato, aj nam napravi kafu.
-Necu! Ti napravi to je tvoj gost! - odgovara Fata
Opet ce Haso:
-Bako aj nam napravi kafu.
-Necu, napravi ti. - odgovara baka
I tako u kuci niko ne jebe Hasu ni 2%. Prodje nedalja dana i Mujo opet dodje kod Hase u posetu, a ono sve spremno, kafa ceka, Fata donosi hranu, baka sipa pice... I pita Mujo Hasu:
-Haso bolan, kako si uspeo da uradis ovako???
Haso ce:
-Ma lako Mujo. Dodjem ja kuci i macak mi sedi na fotelji, a ja mu kazem ,, Macak, bezi sa moje fotelje ili ces dobiti zuti karton!! '''', macak nista. Drugi dan ja dodjem kuci i macak opet lezi na fotelji, a ja mu kazem ,, Macak, sad si bezobrazan, bezi sa moje fotelje ili ces dobiti drugi zuti karton!! '''', ali macak nista. Treci dan ja dodjem kuci i macak lezi na mojoj fotelji, a ja mu kazem ,, Macak, e sad je dosta!! Dajem ti crveni karton ako smesta ne sidjes sa moje fotelje!!!!!!!!'''' I macak opet nista... Ja uzmem pusku i ubijem ga!!
I Mujo ga prekida:
-Pa dobro ali... kakve sad ovo ima veze sa tvojima??
A Haso ce na to:
-Pa svi imaju 2 zuta kartona!!!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar