petak, 18. svibnja 2018.

VIC DANA: Fatin ružan san



Probudi Fata Muju usred noći i uplašeno mu reče:
– Mujo, baš sam pravo ružno sanjala i prepala se dobro. Kad sam bila mala, mama bi me zagrlila i poljubila ..
Mujo se okrene i promumlja:
– Bona, Fato, jes’ ti poludjela, pa neću te valjda sad mami voziti?!
Ide Mujo 200 na sat ferarijem.
Vidi ga policija i zaustavlja ga.(on neće da stane)
Policija javi drugoj patroli da ga dočeka na sledećoj raskrsnici.
Stiže Mujo na sledeću raskrsnicu i policija ga zaustavi.
"Alo bre,zašto nisi stao našim drugovima gore kad su te zaustavljali?"
"Pa nisam bre znao da su policija"
"Kako bre nisi znao da su policija kad im na leđima piše "POLICIJA"
" E,brate moj! Pa piše u gradu na 100 ljudi "RONALDO".
Mujo i Haso pecaju. Kaze Mujo Hasi:
- ajde idi po crve za mamac.
Do tad Mujo uhvati zlatnu ribicu i kaze svoje zelje. Da budem bogat i slavan i aj da bude pravi jaran, i Hasi sto kaze.
Dođe Haso i kaže:
- mujo jebalo te 100 magaraca ovdje nema crva.
Utrči Haso u kafić:
-Mujo, neko mi je ukrao auto!!
Mujo:
-Jesi li vidio ko je to bio?!
Haso:
-Nisam bolan, ali zapis''o sam registraciju...

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar