petak, 18. svibnja 2018.

VIC DANA: Fatina idealna visina



Fata odlučila otići kod doktora na pregled, čisto da riješi jedan gorući problem. Uđe ona u ordinaciju, ustoboči se i ozbiljno upita:
– Doktore, što ti misliš, koliko bi ja trebala biti visoka na ovu težinu.
Doktor je odmjeri od glave do pete i ispali:
– Onako odoka, jedno 4 metra!
Fata zadovoljno klimne glavom:
– To i ja svima kažem da sam preniska, a oni stalno debela, debela …

Beže Mujo i Haso iz zatvora i moraju da skaču u kanalizaciju. Pošto je bio mrak i ništa se nije videlo, kaže Mujo Hasi:
• Haso, ''ajde ti prvi skoči u ova govna, pa mi onda reci dokle su, da znam šta da očekujem.
Ovaj skoči i dere se odozdo:
• Muuujooo... Do članakaaa suuu!
Skoči Mujo i zabije se u ona govna sve do grla.
• Mater ti tvoju, što si me zajeb''o! Upao sam do grla, bolan!
• E, jebi ga, jarane, kad ne znaš da skačeš na glavu.

Setao se Mujo po New Yorku, i ogladneo.
Vidi on neki kiosk, idu ljudi i jedu nesto.
Stane on u red za to nesto, i vidi pise "Hot Dog".
Pogleda u recnik,
Hot = Vruc
Dog = Pas
Malo se iznenadi, al'' ajde, kad jedu svi jesce i on, valjda je ovde takav obicaj da se jedu psi.
Dodje na red, plati, uzme, i gleda u onu kiflu pa ce:
"Ih bre, pa zar od onolike psine meni bas ku*ac da upadne..."

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar