ponedjeljak, 14. svibnja 2018.

VIC DANA: Unuk će biti pilot



Dvije babe pričaju o unucima. Jedna kaže drugoj:
– “Moj je unuk skroz pošizio. Cijelu noć sjedi pred kompjuterom, tipka po tastaturi, pa nešto priča kompjuteru i telefon nikad nije slobodan. Ništa neće biti od njega.”
Na to druga baba kaže:
– “Moj unuk će biti doktor ili pilot.”
– “Otkud znaš?”, pita druga baba.
– “Pa kad god uđem u njegovu sobu šprice svuda i on viče baba ajde da letimo.”

Podju Mujo i Haso u lov. Medju tim Hasu se prisere i on ode do najblizeg grma i dok on sere zmija ga ujede za polni organ.Haso poce da se dere iz sveg glasa "Mujoo ujela me je zmija". Mujo odma pozove doktora i kaze:
"doktore, pomozite mog druga Hasa je ujela zmija".
Doktor :" morate mu vi pomoci jer je malo vremena".
Mujo : "kako doktore"?
Doktor : "morate stegnuti necim da bi krv satal i sisati"
Haso : "ok,hvala doktore".
Mujo :"sta kaze"?
Haso :"NEMA TI SPASA"!!!

Otisli Mujo i Haso da pecaju....upita Mujo Hasa:
-sta li nama rade zene sada dok mi pecamo? A ovaj mu odgovori:
- ili predu il se jebu....Mujo:
- covece moram brzo kuci....! 
- Sto? 
- Pa moja nezna da prede!

Lezi Mujo na trotoarau i drzi natpis "PARALIZIRAN OD RODJENJA".
Prolazi neka gospodja, stavlja mu pare u kutiju, te kaze:
- Ne brini, moglo je biti i gore, magao si biti slep!
- A, to nikad vise, kada sam bio "SLEP" neko mi stavio lazna evra, za malo da zavrsim u zatvoru!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar