srijeda, 16. svibnja 2018.

VIC DANA: Perica i prilog



Pita Perica uciteljicu:
●Učiteljice, možete li mi reći šta je prilog u sledećoj rečenici: “Ja jedem pljeskavicu sa kupusom i kečapom polako”?
Učiteljica odgovori:
●Prilog je polako.
●Nije, učiteljice, prilog je kupus i kečap.

zaposlio se Mujo u mesnici i gazda mu objašnjava:
-e jel vidiš ovaj tu stroj, tu staviš konja a izađe ti kobasica...
a mujo će:
-a gazda, jel ima tu neka mašina da se stavi kobasica i da izađe konj?
a mesarr će:
-e pa to je samo tvoj otac mogao!

kupio Mujo kravu a Haso fiću..i dok su išli kući Hasi dosadi čekati Muju s kravom i kaže mu:
-"ajde da tu kravu zavežemo za auto, pa ti sjedi samnom da se ne patiš tako tjerajući je"
Mujo pristane i zavežu oni kravu...pošto je u fiće bila zadnja vuča, kako su naletili na kamen, kamen je pogodio kravu u lijevo oko.
krava počne da žmiga okom, a Mujo će Hasi:
-"vozi brže, eno krava će nas preteć!"

Resila Fata da se uda. Pita Mujo Hasu:
-Jarane jel ova Fata nevina ili nije?
-Ne znam bolan, pola sela kaze da jeste, a pola da nije!

Provali Lopov u kucu Fate i Muje i sad kaze Lopov "Ubicu vas oboje al prvo da znam vasa imena Prvo ti"Pokaze na Fatu kaze Fata "Ja sam Fata" "Kaze lopov tebe cu postedeti tako mi se zvala majka a ti" Pokaze na Muju i Mujo odvali "Ja sam Mujo al me u drustvu zovu Fata!"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar