srijeda, 16. svibnja 2018.

VIC DANA: Pronađeni novčanik



Javlja se Mujo na radio i kaže:
– “Šećem ja ulicom i nađem novčanik.”
– “I što je bilo u njemu?”, začuđeno će voditelj.
– “2000 eura i osobna karta.”, odgovori Mujo.
– “A što pipe na osobnoj karti?”, ipita voditelj.
– “Suljo…”
– “I što ćete sad?”, uzbuđeno će voditelj.
– “Pa naručiti pjesmu za Sulju, da mu se zahvalim.”

kaže Mujo Fati:
-Fato, najradije bih te posuo sitnim šećerom pa bih te svu oblizo...
praktičnija Fata odgovori:
-e moj Mujo, pospi me radije kockom, pa me tucaj!

U zoološkom vrtu medvedica urliče, traži mužjaka da se pari. Uprava, pošto nema mužjaka, doseti se da ponudi Muji da "sredi stvar". Pozovu oni Muju i pitaju ga: " Mujo, da li bi ti je*ao medvedicu za 200 evra?" "Pa ne znam, evo da razmislim, pa ću vam sutra reći." Dođe Mujo sutra i kaže: "Pristajem, ali imam tri uslova. "Prvo: Ne plaćam alimentaciju ako zatrudni." Uprava: "Može." "Drugo: Da se ne ljubimo u usta!" Uprava: "Ne morate, i to je sređeno." "I treće: Ja imam samo 100 evra."

Sreli se Mujo i Haso ,a Mujo sav u gipsu. Has ga pita: 
- Sta ti je Mujo ,sta si sav u gipsu?
Mujo ce Hasi na to :
- Ah ti Haso vrlo dobro znas da ja kada dodjem kuci pljunem kroz prozor i bacimse u krevet. A nocas sam se napio pa pljunuo u krevet i bacio se kroz prozor!"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar