petak, 25. svibnja 2018.

VIC DANA: Postavio Mujo Fati zagonetku



Sjedi Mujo za stolom i pita:
– “Fato, što je to: Šest nogu, dvije vise, dvije glave isto misle?”
– “Da nije zagonetka!?”
– “Jest Fato, zagonetka, reci odgovor.”
– “Odgovor.”
– “Joj glupe žene, odgovor na pitanje?”
– “Koje pitanje?”
– “Šest nogu, dvije vise, dvije glave isto misle?”
– “A to: Mujo na magarcu.”

Dolazi mujo u ordinaciju i pita doktora:
-imate li koji lijek protiv stucavice?
Doktor ga plesne.
-Zasto ste me udarili?!!
-to obicno pomaze protiv stucavice.
-Ama,doktore lijek je za moju zenu!!!

Bio Mujo u bolnici i vidi da mu Fata kasni u posjetu.napokon ona dodje i sjede kraj njega.pocnu oni pricati.Mujo pita Fatu zasto kasni a ona kaze:
-Krenula ja tebi u posjetu i sjela u taxi.
-kad sam se vozila vidjela sam da sam zaboravila novcanik.Vozac mi je tad rekao:
-Draga gospodjo,ili cete vi meni popusit ili cete mi nesto otpjevat?
tad je prekine Mujo i pita:
-Sta si mu otpjevala?
-Mislis da je meni do pjevanja dok si ti u bolnici.odgovori ona.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar