četvrtak, 24. svibnja 2018.

VIC DANA: Plavuša,crnka i brineta na detektoru laži



Otišle plavuša, crnka i brineta na detektor laži.Crnka je prva na redu i kaže:- Ja sam najljepša! Aparat se oglasi:- Pi-pi-pi! – Lažeš! – viknu plavuša i brineta. Brineta je sledeća na redu. Kaže:
– Ja mislim da sam najljepša! – Pi-pi-pi!
– Lažeš! – viknu plavuša i crnka.Konačno, i plavuša dođe na red. Ona kaže:
– Ja mislim…- Pi-pi-pi!!

Išli Mujo i Hasoyajedno u javni WC. Udje Mujo u WC, a Haso ga čeka ispred. I tako čeka Haso i čuje iy WC-a Muju:
- 1...,2...,3...,4...,5...,6!
Izadje Mujo iz klonje a haso ne izdrzi da ne pita:
-jeli mujaga sto to brojiš u ćenifi?
-Ma ja sam bolan vrlo pedantan, na 1 ja otkopčam šlic, na 2 ga izvadim , na 3 zavrnem koz'cu, na 4 obavim radnju, na 5 vratim koz'cu i na 6 zakopčam šlic.
-Ej sačekaj me idem i ja u ćenifu.
Posle par trenutaka čuje se haso iz kabine:
-1...,2...,3...,5...,3...,5...,3...,5.......

Otisao Muja u Nemacku i jednog dana salje Fati telegram: -"Iskopaj onaj mitraljez. Ocisti ga i podmazi, vrati ga na isto mesto!" 
Procitao postar telegram i odmah ga odneo u policiju. Policija dosla, prekopala bastu i nije nasla mitraljez. 
Salje Mujo drugi telegram:
-"Sad kad je policija prekopala bastu, ti lepo posadi krompir!"‌ ‌

Dosla Fata sa Mujom kod ginekologa.
Ulazi Fata, prolazi jedan sat, dva sata i izlazi napokon doktor:
-"Gospodine Mujo, vasa zena je bila impotentna, ali to sam rijesio. Dao sam joj Hofmanove kapi!"
Gleda ga Mujo, pa ce
:-"Doktore, viri vam Hofman!"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar