subota, 19. svibnja 2018.

MADEIRA KEKS



Evo obecanog i za mene naj,naj boljeg rezepta za kekse. Explozija ukusa u ustima.. Za ne povjerovati sa ovako jednostavnim sajstocima.
SASTOJCI
Tjesto Za 35 Komada
150g. Brasna
100g. Putera
50g. Secera u prahu
1 Zumanjak
Fil
125ml. Vode
40g. Secera
50g. Plazma keksa na krpno Izdrobljenog
1 vrecica vinilinog secera
120g. Mljevenih oraha
korice od pola limuna
Po zelji zimt i rum
Za umakanje
cokolada za kuhnje,maslac i malo mlijeka
100g. kokosa…. moze i mak i badem
PRIPREMA
Tjesto
Brasno,puter,secer u prahu i zumanjak …mjesiti sa rukama dok se sastojci na ujedinu. Umotati u prozirnu foliju i pustit da stoji jednu pola sata. Ja ga malo raztanjim, u velicini palacinka. Ja sve vrste takvog tjesta raztanjim malo a ne pravim loptu.. Kasnije bude puno lakse ga dalje raztanjivati i manje puca.
Fil
Orahe i keks pomjesat.
Secer,vanillin secer ,zimt I vodu stavit u manju serpicu I pustit da zavri.
Zatim preliti preko oraha I keksa…. po zelji stavit ruma, sve skupa promjesati I ostavit da se ohladi.
Radno mjesto posuti brasnom, raztanjiti tjesto debljine 3-4mm.
Vaditi malim kalupom ili casicom za rakiju 4-5cm kekse…Ja uzmem tanki noz pa ich pomcu noza podizem. Tjesto je dosta mekano..pa da nebi ostajali otisci od prstiju i gubili formu… zato radim sa nozem. Plah obloziti pak papirom i redati kekse u razmaku od jedno 1.5cm. Peci ih u zagrijanoj pecnici na 160gradi jedno 5min. Zavisi kakva vam je rerna.. u glavnom one moraju biti potpuno svjetle. Ja se ne micem od pecnice dok nisu gotove,..ide jako brzo .Kada su pecene ostavit ih u plahu da se hlade.
Za umakanje
Na pari rastopiti cokoladu dodati puter i mlijeko .Ohladjene kolutice filovati I spajati po dva. Ja sam to radila sa kasikicom. Jedna dobro puna kasikica fila za svaki keks . Zatim ih kolutati u cokoladi pa onda u kokos . Ponovo ih redati jednu do druge.
Jas am ih valjala I u mak I u badem . Sve su mi kombnacije lijepe I ukusne
Ukras
Ja sam uzela vrecicu za zamrzavanje i u nju sipala iztopljenu cokoladu. Odrezala sam cosak vrecice I na svaki keks pravila vece tockice.. Vodite racuna da cokolada ne bude previse tecna jer se previse razlije. Ja sam stavila vrecicu sa cokoladom kratko u hladnjak I onda je bila gusta tako sam mogla lijepe tockice praviti.
Moze se i dekorirati sa glazurom od secera u prahu, vode I extata od maline. Tockice budu roza boje. Isto je lijepo za vidjet ali ja sam se odlucila za cokoladu.
Kada su keksici peceni onda su prhki i zato kada ih filujete pazljivo to cinite. Pogotovo ako ih razvaljate na tanje. Sutra dan su tako mekeni i njezni da ih ne treba zvakati jer se sami tope u ustima:-)
Izvor:http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar