petak, 4. svibnja 2018.

VIC DANA: Pljačkanje pošte



Pljacka poste
Opljačkali Mujo i Haso poštu i svaki uzme po jednu vreću. Za nekoliko mjeseci Mujo pita Hasu:
– ‘Šta je bilo u tvojoj vreći?’
– Oko pola milijuna eura. Kupio sam kuću, auto… A u tvojoj?
– ‘Ma, puna vreća računa. Plaćam pomalo, koliko mogu’.

UhvatilI Muju u pljacki banke i odveli ga pred sudiju.
Suduja:
-Mujo zelis li ti da vratis pare pa da te pustimo ili da odlezis robiju u zatvoru?
Mujo ce na to:
-Dragi sudija ja da sam mislio da vratim pare ja bi digo kredit!!!

Otišli Mujo i Haso u restoran u Njemačku.
-Konobar: Bitte?
-Mujo: ,,Ja ću jednu šniclenzi, cvaj pivenzi i jednu salatenzi.''''
Poslije donese konobar sve što je Mujo tražio.
I onda kaže Mujo Hasi: 
- ,,Vidiš Haso kako je dobro kad znaš pričat njemački, a na to će konobar: 
-,,POJEO BI TI GOVNENZI DA JA NISAM IZ TUZLE.!!

Dolazi Haso kod Muja na gradskom bazenu.
- Je li Mujo,gde ti je Fata?
- Evo je u bazenu.
- Gde,ne vidim?
- Jarane,roni!
- Kako roni,pa ona je skoro naucila plivat''?!
- Jarane,naucila je plivat'' pre 3 dana,eno je roni sat i po!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar