subota, 12. svibnja 2018.

VIC DANA: Mujo i Haso u lovu



Bio Mujo u lovu i ulovio medvjeda. Pita ga Haso:
– Je l’ bolan, kako ulovi ovolikog medvjeda?!
Odgovara mu Mujo:
– Pucao sam u njega 100 puta.
– A koliko si ga puta pogodio? – pita ga Haso.
Nijednom – reče mu Mujo – umro je od smijeha.

Profesor na fakultetu govori studentima:
-Sad ću vam reći zadatak, a vi mi morate točno odgovoriti i objasniti postupak. Zadatak glasi:
Autobus sa 37 putnika vozi se brzinom 43 km/h pokraj rijeke koja teče u suprotnom smjeru 6 km/h. 3 putnika otvore prozor. Koliko ja imam godina?
Svi poludili, a nakon par minuta javlja se student Mujo:
-Imate 44 godine.
Profesor začuđeno: 
-Točno! Samo, kako si to zaključio?
Mujo:
-Ovako. U mojoj zgradi živi jedan momak koji ima 22 godine i svi za njega kažu da je poluidiot.

Bili Mujo i Haso u lovu te ulove Patku koja nosi zlatna jaja.
-Pustite me i dobit cete po jaje i kada ga razbijete pa pozelite neku zelju ispunit ce vam se-Veli patka
Ovi se sagladase i pristanu puste patku te odu svojim kucama.
Mujo pozeli da ima Para da ih nikad nemoze potrositi i da mu Fata bude manekenka,razbije jaje i zelja mu se ostvari.
Prode neko vrijeme kad zove ga Haso na telefon
-Mujo dolaz` kod mene!
-Sta je bilo Haso?
-Ma dolaz` `vamo kad ti govorim!
Dolazi Mujo u Hasinu kucu i zacudeno gleda kako sa svih strana iz zidova,stropova i poda vire stotine Penisa.
-Sta je ovo Haso jadan i ne bio?
-Sjedim ja i kontam sta da pozelim.A milion kuraca mi treba, pomislim u tom trenu i jaje se otkotrlja i pade sa stola i razbije se.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar