petak, 4. svibnja 2018.

VIC DANA: Mujina banka



Vratio se Mujo nakon 4 godine u Bosnu.
Došao on pred kuću sa skupim Mercedesom, najfinijim odijelom
i najskupljim satom na ruci. Pita njega Fata:
“A je li Mujo odakle ti tako bogat? Odavde si otišao kao zadnji prosjak..”
“Pa otvorio sam banku pa dobro zaradio..”
“Kako?” – pita Fata
“Pajserom”

išli Mujo i Haso i sretnu ti se oni, a Mujo sav u gipsu , pita ga Haso
- šta je šta si sav polomljen
Mujo:A ne pitaj.Jednog dana ja odlučio iči na putovanje i uze kofere,majku i odoh u avion.
ma nema ni sat vremena kad stjuardesa viče :Vankuver,Vankuver.
Ja izbaci kufere van.nakon 2 sata opet viče:Jamajka,Jamajka, a ja baci i majku napolje.
Nakon 1 vremena opet viče :Haiti,Haiti, pa ode i ja.

Prica Mujo Hasi:
"Sinoc, kada sam se vracao iz kafane, vidim na jednom cosku, njih petorica tuku nekog jadnika. Razmisljam ja, da'l da uletim medju njih... ocu, necu, ocu, necu... Ma reko' ulecem i ja u tucu..."
Haso: "I, sta je bilo?"
Mujo: "Sta, sta je bilo, pa ubismo ga k'o picku..."

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar