nedjelja, 6. svibnja 2018.

VIC DANA: Fatine godine



Sjedi Mujo u kafani, lagano trusi rakijice kad mu za stol sjedne Fata, lagano pijana i ispali:
  • Slušaj bolan, dobar si mi … ako pogodiš kol’ko imam godina pokloniću ti nezaboravnu noć!
Mujo je odmjeri od glave do pete i krene:
  • Pa, ovako po finoj kosi jedno 19, po svilenkastoj koži 18, zanosnom zategnutom tijelu 17..
– Mujo laskavče stari, griješiš, ali ipak..
  • Šuti, ne prekidaj me dok sabiram..
Neki ubica uletio u kuću i ugledao Muju i Fatu u krevetu. Upita on Fatu:
-"Kako se zoveš?"
-"Fata"
-"Poštedit ću te, tako mi se mama zvala"
Okrenu se prema Muji:...
-"Kako se ti zoveš?"
-"Zovem se Mujo, al'' prijatelji me zovu Fata".

Dogovore se Mujo i haso da kradu paprike.
Mujo krade a Haso drži stražu,naletio policajc pa upita Hasu:
-"Haso, što to radiš?
A haso će:
-"Smišljam pjesmicu"
Policajac: Hajde da čujem.
GORE SJEVER, DOLJE AFRIKA
BJEŽI MUJO JEBALA TE PAPRIKA

Uhvati Mujo malog Mujicu kako puši i prigovara mu:
- Mujice sine, tek si četvrti razred osnovne škole, a već pušiš.
- Pa tata i ti si pušio u četvrtom osnovne.
- Jesam sine, ali sam imo 18 godina!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar