subota, 12. svibnja 2018.

VIC DANA: Bosanska ljubavna poezija



Vjetar duva,
šljive otpadaju
trule šljive muve spopadaju.
Krmci jedu da ne propadaju,
tvoje mi se oči dopadaju.
Tvoje oči ko farovi Fiće
ti si moje omiljeno biće.
Sunce je raspizdilo svoje zrake,
vrapci se deru ko konji,
mene piči depresija,
u duši mi opsesija,
jebo mater ako te ne volim!

Pošao Mujo u Njemačku na pola god. i kaže Fati da ispod kreveta ,svaki put kad ga prevari, stavi po zrno graška.
Kad se vratio pogleda ispod kreveta, kad ugleda tri zrna grška i gomilu para.
Pa dobro Fato znam za grašak , ali odakle ti ovoliko para.
Fata:Pa moj Mujo kad bih skupila kg graška pošla bi na pijacu pa prodala, kg po kg pa se nakupi

Mujo, Haso i Huso na odmoru u New Yorku, Piju u jednom baru. Ulazi u bar Mike Tyson, ljut , trazi kavgu. Dode do Hase i unese mu se u facu:
- Ja sam Mike Tyson, zaradjujem godisnje 15 miliona dolara, i jebem bele zene.
Haso se trgne, popije na brzaka:
- Zurim, zurim, ajd'' zdravo!
Mike se okrene Husi, i ponovi
- Ja sam Mike Tyson, zaradjuem godsinje 15 miliona dolara, i jebem bele zene.
I Huso se uplasi, popije na brzaka:
- Moram da idem, vidimo se...
Nadju se Huso i Haso ispred bara, i cekaju Muju.
- Nadam se da Mujo nece napraviti neko sranje kaze Huso.
U taj cas izleti Mujo kroz staklo bara na ulicu, sav krvav, razbijenih zuba i nosa.
- Mujo, sta je bilo? - pita ga Hasa.
- Dosao je neki da je Mike Tyson, da zaradjuje godisnje 15 milona dolara i da jebe bele zene.
- I sta si odgovorio? - pita Huso/
- Istinu. Da ja zaradjem 15 miliona dolara godisnje, ni ja ne bih jebao crncuge 

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar