subota, 3. ožujka 2018.

Zna ona što je nju mama učila :D :D :D



Udala se devojka sa sela…I sad prvo jutro u novoj kući,ustala ona tako ranije prije svih, sipala sok, skuvala kafu pa ponijela svekru i svekrvi,a svekrva joj kaže: “Ee vala snaho nisi morala da nam stavljaš sok i skuvaš kafu, prvo si trebala da namiriš kuću” Hmm…snajka je pogleda onako, pa odgovori svekrvi: “Mene su kod kuće naučili da se prvo pobrinem za stoku pa tek onda poslije da namirim kuću”
Juri seksualni manijak djevojku ulicom i viče:–Dođi da mi pus*iš ku*ac! Djevojka bježi, a manijak za njom ponavlja: -Dođi da mi pus*iš ku*ac! Bježi tako devojka, bježi i naleti na pandura. Sva uzrujana kaže: -Onaj manijak me juri da mu puš*im ku*ac! Na to se pandur okreće prema manijaku, vadi pendrek i uzvikne: –Nemoj da ti ja pus*im ku*ac!
Dvojica kolega policajaca u ophodnji. Jedan od njih ima ku*ac ko pendrek i hvali se svom kolegi i kaže mu: -Ček jarane samo da bacim piš!!! pa ti nastavim priču.Poslije minut vraća se sav upišan. -Šta je bolan bilo?? pita ga kolega-Je*i ga opet sam držao pendrek umjesto njega….
Tramvaj pun ko šibica, gura se naočit muškaraci dolazi do Muje pa mu kaže: -Jebo sam ti juće Fatu i prođe dalje. sutradan ista situacija, ponovo prilazi Muji i kaže: -Jarane, opet sam ti jebo Fatu i ode dalje. Dođe on kući nikakav i požali se Fati kako ga provocira muškarac u tramvaju. Kaže njemu Fata: -Ma Mujo moj, pusti bolan to je neki idiot, samo ga ignoriši i neće više sigurn
http://www.zgubidan.com/

Nema komentara:

Objavi komentar