petak, 9. ožujka 2018.

Zajedničko druženje!!! :D :D



Dva para su sjedila i igrala karte. Marku su slučajno ispale karte na pod. Kada se sagnuo ispod stola da ih pokupi primijetio je da Petrova supruga Marija ne nosi gaćice! Šokiran onim sto je vidio Marko udari glavom o sto i zacrveni se u licu. Kasnije kada je Marko otišao u kuhinju da uzme neko osvježenje Marija je došla za njim u kuhinju i pitala ga :-Da li si vidio ispod stola nešto sto ti se svidjelo? Marko odgovori: -Pa jesam… Marija mu reče: -Možeš to imati, ali će te koštati 200 eura. Nakon minut dva Marko joj reče da je zainteresovan. Marija mu reče da Petar radi petkom poslijepodne i da može doći kod nje u petak oko 14h.
Petak je došao i Marko je otišao kod Marije oko 14h, kako su se i dogovorili. Nakon što joj je dao 200 eura , otišli su u sobu i imali seks par sati. Nakon toga je Marko otišao. Petar se vratio sa posla oko 18h i upitao Mariju: -Da li je Marko dolazio, dok sam bio na poslu? -Jeste! šokirano odgovori Marija. Svratio je na par minuta. -Da li ti je dao 200 eura? upita Petar -O Bože , on zna!” pomisli Marija i bezvoljno mu odgovori : -Jeste , dao mi je 200 eura.
“Super” odgovori Petar! -Bio je kod mene jutros da mu pozajmim 200 eura , rekao je da će u povratku svratiti do nas kući da mi ih vrati.  Dobro je imati prijatelja kome možes vjerovati..
Ulazi prelijepa plavuša u trgovinu sa životinjama, pa poslije malo razgledanja, ugleda kutiju sa žabama. Na kutiji je pisalo: Žablji seks! -Garantirano uspješno! Jedna žaba 150 eura! Ako ne budete zadovoljni, vraćamo novac! Uputstva u kutiji. Plavuša pogleda oko sebe da li je neko gleda i šapne trgovcu: Uzimam jednu. Trgovac uzme jednog žapca i da joj papirić i objasni: Pažljivo slijedite upute. Djevojka klimne i brzo ode kući. Odmah po dolasku, pročita listić s upustvima: 1. Istuširajte se. 2. Namirišite se najboljim parfemom. 3. Obucite najbolje seksi rublje.
4. Lezite u krevet i postavite žapca na pravo mjesto. Plavuša napravila sve kako piše u upustvu, legla u krevet, stavila žapca na pravo mjesto, ali na njezino iznenađenje, ništa se nije dogodilo! Ljuta jer su je opet zeznuli, uzme opet listić i ponovo pročita uputstvo, pa u donjem uglu ugleda poruku: Ako imate bilo kakvih problema, nazovite odmah trgovinu sa životinjama. Djevojka učini kako piše kad joj se javi trgovac, ona mu kaže: Sve sam uradila po upustvima ali ništa se nije desilo!! Trgovac kao iznenađen kaže joj: Odmah dolazim! Poslije nekoliko minuta na vratima stana pojavi se muškarac. Ljuta i uzbuđena plavuša mu ponovo sve objasni: Vidite, napravila sam sve kao što piše u uputstvu, ali ta prokleta životinja samo sjedi tamo. Muškarac sav zabrinut uzme žapca, pogleda ga direktno u oči i ozbiljnim mu glasom reče: A, sad me dobro slušaj! Ovo je POSLJEDNJI put da ti ja pokazujem!
Udala se Fata za Muju pomorca. Ali proveli su samo prvu bračnu noć zajedno, a on je već morao da pođe na put.
Ostavi on Fatu kod svojih kući, a Fata će: Jadna sam ti ja bez tebe Mujo. Kako ću ja bez onih stvari? Mujo: Ništa se ti ne brini, kupio je tebi Mujo vibrator i to sa 6 brzina. Kad svi zaspu, a ti mene poželiš, imaš 6 brzina pa se utješi.
Kako je već bilo na selu, svi spavaju u jednoj sobi, a Fati malo neprijatno da je nebi čuli. Sati idu, a Fati đavo neda mira… -Ma samo ću lagano prvom…. Svidjelo se njoj, pa upali ona 2, pa 3-4-5, i na vrhuncu kad je više nije bilo briga, prebaci ona i u 6-tu brzinutu. Vibrator podivlja, ispade joj iz ruke i pođe da skače po podu! A Mujina mati sakrivena ispod jorgana kaže: -D’rž ga nevista bona, sve će nas poj***ti!!!
http://www.zgubidan.com/

Nema komentara:

Objavi komentar