petak, 9. ožujka 2018.

Muj’ca i električar :D :D :D



Popeo se električar na banderu da nešto popravi.Mali Muj’ca gleda ga sa prozora.Električar steže žice klještima kad mu ispadoše. On siđe sa bandere, uzme klješta pa se popne i nastavi. Muj’ca ga gleda pa mu kaže:–Moj tata uvijek ima dvoja klješta pa kad mu jedna ispadnu ne mora odmah silaziti po njih.Električar ne kaže ništa nego nastavi da radi. Uzme šarafciger da dotegne kleme i samo što je počeo ispade mu šarafciger. On silazi dole a Muj’ca će opet: –Moj tata uvijek ima dva šarafcigera, kad mu jedan ispadne može drugim da nastavi posao. Električar opet šuti nastavi da radi i kada je završio, prisloni se uz banderu s namjerom
da piša. Samo što je počeo ugleda mali Muj’ca bulji u njega. Električar ga ljutito upita: –Sad samo kaži da ti otac ima i dva ku*ca?!! –Ma jok, ima jedan, ali ko ta dva !!!
Haso došao u Sarajevo s Mujom i jedva nekako uspije naći parking. Kaže on Muji: Mujo, ode ja na kafu dok ti obaviš svoje poslove i ako prije mene dođeš do auta, ja ću biti u onoj kafani pa dođi po mene. Tako i bi, Mujo svojim poslom a Haso u kafanu na piće. Ne prođe malo ka eto ti Muje sav zadihan uleti u kafanu i kaže Hasi: Haso bolan, ukradoše ti auto!!! Haso skoči i pita Muju: Joooj, jesi li vidio ko je??? Ma nisam vidio, ali sam zapisao registraciju auta.
Dva jarana sjede, ubijaju dosadu sa bezveznim pričama kad će jedan: Slušaj, čitam neki dan Korejanci su toliko razvili svoje radare. Drugi će: – Ma kakve radare? Jarane, oni mogu da prisluškuju pola svijeta!!, a tek Kinezi, e oni su čak napravili neki satelit i čitav svijet mogu da vide ko na dlanu… -Ihhh, da ti vidiš u mom selu ima ti jedna lampa i jarane kad ona crkne, Fata ko koga stigne!!!
Dva jarana sjede, ubijaju dosadu sa bezveznim pričama kad će jedan: Slušaj, čitam neki dan Korejanci su toliko razvili svoje radare. Drugi će: – Ma kakve radare? Jarane, oni mogu da prisluškuju pola svijeta!!, a tek Kinezi, e oni su čak napravili neki satelit i čitav svijet mogu da vide ko na dlanu…-Ihhh, da ti vidiš u mom selu ima ti jedna lampa i jarane kad ona crkne, Fata ko koga stigne!!!
http://www.zgubidan.com/

Nema komentara:

Objavi komentar