subota, 3. ožujka 2018.

Putnici zanemili i slušaju :D :D



Sedi devojka u autobusu i priča drugarici koja sedi pored nje: – Pre neki dan, jedan lik mi stao dok sam stopirala, vozi novi Mercedes, znaš kako je lik sladak… k’o šećer, a ima i lepe manire…Uhhh…
Ceo autobus ćuti i sluša… – Dovezao me do centra i pozvao me na piće… Ja se malo nećkala, ali sam ipak prihvatila njegov predlog… Nemaš pojma kako je duhovit… Posle me pozvao da odem u njegovu gajbu…. U autobusu muk… Svi čekaju nastavak… – Udjem ja u stan… A staaaan….! Ne možeš da veruješ….!  Moderan nameštaj, ogromna kuhinja, terasa sa divnim pogledom….. U tom trenutku ustaje tip koji je sedeo ispred njih… – Pa dobro bre, sestro, je**li te ili ne!!!  Propustio sam već dve stanice!
Dolazi Cig*nka kući rašcupana, puna sena. Pita je majka: -“Ju crna ćeri, šta si tako raščupana?”-“Ta ništa mati, mi se malo igrali pogađanja.” -“E, to u moje vreme nije bilo. Pa kako se to igra?” -“Lako, mati. Vidiš, mi devojke turimo glavu u seno, a momci otpozadi je*edu… I da ti se pohvalim dobra sam u toj igri .Ja sam drugog, četvrtog, šestog i jedanestog pogodila…”
Prodao Bosanac Mujo svog papagaja prijatelju Hrvatu.Papagaj bistar, priča sve u šesnest, samo uvijek pozdravlja sa:
-Sellam. Nezgodno to Hrvatu. blamira ga ptica stalno pred gostima. Zaprijeti Hrvat papagaju da ne naziva pred gostima Sellam, ali papagaj tvrdoglav i ponovo pred gostima čim su ušli pozdravio ih sa: O, bujrum i Sellam!!! Hrvat odluči da ga kazni i da ga ne hrani sve dok se papagaj ne dođe pameti. Prođe tako mjesec dana i papagaj se ućuti.
Konta Hrvat, opametio se. Sav sretan odluči da ponovo počne hraniti. Izvadi sjemena i stavi u kavez, kad će papagaj na to: -Šućur Allahu, isposti se i ovaj mjesec Ramazan
Dobio Mujo novi stan i otišao da ga vidi.Ušao on, ma sve lijepo, stan nov. Malo razgledao sobe i došao do spavaće sobe. U njoj ugrađen plakar. Otvori on plakar -u plakaru ogledalo. Mujo se uplaši, brzo zatvori plakar i otrča do najbližeg telefona. – Halo, policija, neko mi je provalio u stan. Policajac ga pita je li još provalnik tamo. Mujo: -Da, još je tamo, krije se u plakaru! Dođe policajac na uviđaj. Uđe u sobu, polako se približi plakaru i naglo otvori vrata.
– A, pa kolega je već stigao…
http://www.zgubidan.com/

Nema komentara:

Objavi komentar