petak, 9. ožujka 2018.

Mujo i Haso odlučili restoran otvoriti :D



Mujo i Haso otvorili restoran i počeli raditi kao konobari.Jednog dana u restoran uđe neki stranac,sjedne na stolicu i krene spiku na čistom engleskom jeziku: – Do you speak english? Ova dvojica samo slegnuše ramenima. Pokuša gost ne njemačkom: – Sprechen Sie Deutsch? Opet ga nisu razumjeli. Sad se gost odluči za francuski i opet ista priča. Stranac se pokupi i ode, a Mujo kaže Hasi: – Bolan Haso, trebali smo naučiti neki strani jezik…– Ma bolan što će nam to, evo on zna tri, pa je ostao gladan.
Slušam sve moje frendice imaju svog fakat frenda za se*s. Tako sam se i ja upustila u to reko da probam prvi put. Naišla sam na psihopata, Volio je lizati moju onu žensku stvar, a ja malo dlakava dolje. Jednom mu je zapela dlačica pa se zakašljavao. Reko mi je da mu je dobro sa mnom samo kad se sek*amo. Nemamo neke teme za razgovor. On ima posao, ja nemam, pa nemam o čemu da pričam. Pa se brže bolje poseksamo. Trajalo je to nekih 10mj dok on nije našao kolegicu s posla. S kojom je htio vezu, a sa mnom nije htio ništa osim seksa. Shvaćam ta ženska je starija iskusnija i u se*su a i imaju teme za razgovor pošto su si kolege s posla. Ali mi je postao sve draži i nekako sam se nadala da neće nikad imat curu. A sad kako je našao, sve je to nekako glupo, više nisam ista osoba. Jesam li ja normalna osoba? Volim seks i avanture i želim ga za sebe. Kako da ga pridobijem?
Uhvati svećenik zlatnu ribicu koja mu kaže da će mu ispuniti dvije želje ako je pusti. Svećenik pristane i kaže:
-Moja prva želja je da ne želim više biti svećenik! Ribica mu na to uzme Bibliju iz ruku, i pita ga za drugu želju.
-Moja druga želja je da sam bogat, a da ništa ne moram raditi. Bijesna ribica mu vrati Bibliju u ruke i izdere se na njega: Ma, koga ti ovdje zajebavaš!
Umru baba i deda zajedno, na ulazu u raj ih dočeka sveti Petar i ponudi im obilazak uz riječi: Živjeli ste lijepo i pristojno, svakako vam pripada raj, pa ako želite, provesću vas malo naokolo da vidite… Šetaju se tako sat vremena, sve ljepše do ljepšeg, poljane, rijeke, jezera, cvijeće, svi lijepi i veseli, jela i pića koliko samo biraj… Seksaa koliko ti duša hoće na sve strane, bez ikakvih predrasuda, svi uživaju i svima lijepo… Nakon obilaska, kaže deda babi onako ljutito: Jebala te makrobiotika, mogao sam ovdje doći jos prije trideset godina!,a ne sada kad ne mogu ništa…
 http://www.zgubidan.com

Nema komentara:

Objavi komentar