srijeda, 4. srpnja 2018.

VIC DANA: Obratio se ženi sa TI



Pričaju dva prijatelja:
– Zašto ti je plavo oko prijatelju?
– Udarila me žena.
– Zašto?
– Obratio sam joj se sa TI…
– I zato te tuče?
– Tuče, tuče… Ležim ja pored nje, ona me gurka i kaže: „Dušo, mi odavno nismo imali seks“, a ja joj kažem „Ne MI, srećo, nego TI.“

Ulazi hrvat u kafanu u Sarajevu:
-Molim vas jednu kavu!
-Nema!
-Kako nema, pa sta piju svi ovi ljudi?!
-Kahvu!
-Pa zar to nije isto?!
-Jel isto da ja tvoju zenu POVALIM il POHVALIM?!

Dosao Mujo u kafanu i naruci pivo konobar mu donese pivo i podmetac. popije on i hoce jos jedno konobar mu donese pivo i podmetac i tako jos nekoliko puta. I zatrazi on jos jedno pivo konobar mu donese pivo al bez podmetaca na to ce Mujo:
- A GDE JE KEKSIC?

doveli bosanac srbin i hrvat svoje zene u restoran.srbin kaze daj mi secera, seceru
kaze hrvat daj mi meda, medena
kaze bosanac daj mi mlijeka, kravo

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar