subota, 21. srpnja 2018.

VIC DANA: Ko je najjači?!



Ulazi u kafanu čikica od 65-70 godina i drekne:
• Ima li ko jači od mene?
Ustaju njih 5-6 bildera i kažu:
• Ima!
A čikica njima:
• ‘Ajte da mi pogurate “Rakovicu”, ugasio se pa ne mogu da ga upalim nikako.

dodje plavusa u teretanu a bodi bilder skine majicu!!
-plavusa ce "u kakve grudi"
-to je 100 kila dinamita 
skine bodibilder trenerku 
-a plavusa ce "kakve noge"
-to je 100 kila dinamita
skine bodibilder sve ostalo a plavusa pobegne vristeci.
stize on plavusu i upita zasto bezis?
-ja se uplasila toliko dinamita,a tako kratak fitilj!!

Idu dve plavuse penzionerke kod trece u posetu.
Kada su stigle, treca skuva kafu za njih.
oni to popise, treca penzionerka to na brzinu opere, pa, posle 5-10 minuta rece:
,,Joj, mi se zapricale, a ja vam kafu nisam skuvala!".
Skuva ona 2 put kafu, opet opere na brzinu, i dodje vreme da druge dve penzijinerke krenu.
taman da izadju, treca rece:
,,Gde ste krenule, a kafa?!". i popiju 3 kafu i krenu.
kad jedna rece drugoj; ,,joj koliko smo bili kod nje, a ni kafu nam nije skunala!"
A tek ce druga: ,,A gde smo to bili, bese?"!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar