srijeda, 4. srpnja 2018.

VIC DANA: Ko želi biti milijunaš?



Tko zeli biti milijunaš
Žena i ja smo iz kreveta gledali na TV-u Tko želi biti milijunaš. Okrenuo sam se prema njoj i upitao:
– Hoćeš se seksati?
– Ne! – odgovorila je.
Upitao sam:
– Je li to tvoj konačni odgovor?
Nije me ni pogledala kad mi je rekla:
– Da, to je moj konačni odgovor!
Tada sam rekao:
– Dobro, onda bih iskoristio joker ‘ZOVI’.
I tad je počela frka..

Došao Mujo kući nakon pola godine sa bauštele u Njemačkoj, opalio bi Fatu al ne mogu se nikako oslobodit djece.
Dosjeti se on pa kaže Fati:
- Kad budemo ručali ti se kao slučajno polij juhom pa idi u kupaonu, a ja ću za tobom.
I tako jedu oni a Fata tanjur juhe pa u krilo i otrči u kupaonu, ustane Mujo i ode za njom.
Nema njih nazad i ode jedno od djece vidit di su tako dugo. 
Poviri kroz ključanicu, dotrči nazad i uplašeno sjedne za stol. Pitaju ga ostali šta je, a on će: 
- Ko prolije juhu, jebat će ga Babo !

Ulazi Haso u kuću kod Muje i vidi Muju kako si gura kobasicu u dupe i jauče, pa ga upita:
- Bolan Mujo, a što to radiš sa tom kobasicom?
- Ma izvadio sam u srijedu zub pa mi je zubar reko da nedelju dana jedem na drugu stranu.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar