subota, 21. srpnja 2018.

VIC DANA: Kad Fata ispriča vic Hasi



Pričaju Mujo i Haso: ‘Joj, kakav mi je vic ispričala tvoja Fata jučer!’
‘Čekaj malo, kad si se ti vidio s mojom ženom? Nije mi ništa rekla.’
‘Ma, sreli smo se slučajno u autobusu. Ali koji vic!
Kad mi je ga je ispričala skoro sam pao sa kreveta od smijeha!’
Hodaju brineta i plavuša ulicom i reče plavuša:
- Sutra ujutro ću se objesit!(vikne ona).
Došlo jutro i dođe brineta kod plavuše i ugleda plavušu 
kako sjedi puši cigaru i pije kafu.
Nato će brineta:
- ŠTO SE NISI OBJESILA!!
A kaže plavuša 
- probala sam al sam počela da se gušim!!!!
Setaju dve Plavuše parkom. Kaze jedna:
- Vidi, knjiga! Ajde da je vratimo vlasniku!
- Kako da znamo ko je vlasnik?
- E, jesi glupa, pa vidis da pise Ivo Andric!
-Voze se dve plavuse u kolima kad pored njih na trotoaru druge dve plavuse veslaju na suvom. 
Kaze jedna plavusa iz kola:
- "Vidis zbog kakvih debilki nas nazivaju glupima, sad da znam da plivam jebala bi im mamu"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar