srijeda, 4. srpnja 2018.

VIC DANA: Mujin i Fatin ručak



Mujo dolazi s posla sav jadan, ne zna jel’ više umoran ili gladan, no kad uđe u kuhinju, tamo ugleda Fatu kako lakira nokte. On je pogleda ispod oka:
– Fato, bona, šta's’ mi spremila?
Fata skoči na noge i pročisti grlo:
– Recitaciju!

Utakmica vaterpolo lige BiH: 
Vatepolisti Semizovca igraju utakmicu s ekipom iz Čekrćića.....
Trener ekipe iz Semizovca ide uz rub bazena i daje upute svojim igračima, pa kaže igraču Mehi koji vodi loptu:
- "Daj loptu Kemi, daj Kemi," a Meho i dalje vodi loptu i pređe jednog protivničkog igrača....
Opet trener: 
- "Baci loptu Kemi, baci Kemi," a Meho ide dalje s loptom, opuca i zabije go. 
Trener se na njega dere što ga nije poslušao, a Meho će na to:
- "Pa, šta je, zabio sam go!"
Trener odgovara:
- "Jebo go, udavi se Kemo!"

Nazvala Fata vatrogasce, pa kad se dežurni javio, ona će:
- Dobar dan ... vid'te, ja sam posad'la cvijeće ...
Vatrogasac je prekine:
- Gospođo, dob'li ste vatrogasce ...
Fata nastavi:
- Jašta, znam da sam dob'la vatrogasce ... vid'te, ja posad'la to neko fino cvijeće što m' je Habiba donijela lukov'ce iz inostranstva ...
Vatrogasac ljutito prekine:
- Pa rek'o sam vam da ste dob'li vatrogasce, a ne cvjećaru!
Fata mirno završi:
- Ama znam, jarane, al' vid' vamo - komšiji gori kuća, pa kad budete gas'li, paz'te mi na cvijeće!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar