subota, 21. srpnja 2018.

VIC DANA: Dvije plavuše u autu



Voze se dvije plavuše autom i vide treću kako vesla u žitu.
Prva kaže:
●Eto, vidi, zbog takvih kao ona nas plavuše nazivaju glupim!
Druga plavuša odgovara:
●E, sad, da znam da plivam, otišla bih i udavila bih je.

Voze se u liftu plavusa i crnka i lift odjednom stane.Pocne crnka da se dere:
-upomoc!
ali nikog nema.Opet će crnka:
- upomoc,ali nista i kaze crnka plavusi:
- ajde da vicemo zajedno,a plavusa ce:
- zajedno,zajedno!

Došle plavuša,crnkinja i brineta pred ogledalo koje usisa osobu koja laže.
Dođe crnkinja pred ogledalo i kaže:
-Ja mislim da sa lijepa.
I ogledalo ju usisa.
DOđe brineta pred ogledalo i kaže:
-I ja mislim da sam lijepa.
I ogledalo ju usisa.
Dođe plavuša pred ogledalo i kaže:
-Ja mislim...I ogledalo ju usisa.

Dođe plavuša u prodavnicu i kaže:
-Dajte mi cigare.
Pita zaposlenik:
-Koje?
Odgovori Plavuša:
-Ja sam

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar