četvrtak, 20. rujna 2018.

VIC DANA: Mujo i Fata u bolnici



Muž doveo bolesnu ženu kod doktora.Poslije rutinskog pregleda doktor izdvoji muža u svoju kancelariju i oprezno mu saopšti:
– “Situacija nije bezazlena, morat će ostati u bolnici.”
– “Doktore, recite mi za koliko će ozdraviti?”
– “Za 500 evra!”

Na času književnosti učiteljica upita decu u razredu?;
- Deco, ko zna da kaže neku rečenicu a da se rimuje ? 
- Jel mogu ja ?, upita mala Stanka... 
- može ,reče učiteljica.
- Ja sam cura lička ,vidi mi se pička. 
- Sram te bilo Stanka srami se...nemože tako povika učiteljica. Mogla si i ovako. Ja sam cura lička ,vidi mi se p . mi bi znali na šta se odnosi , a ne ti tako prostački... 
- Hoče još neko deco ?? 
- Ja ću ,reće Perica . 
- Ajde Perice,ali vidiš kako sam objasnila..
- Važi učiteljice . I poče Perica ; Leden vetar poljem piri , iz gaća mi kurac v. .

Perica se hvali Jurici:
-Moj pas me njuhom osjeti na kilometar udaljenosti.
Ha, što kažeš na to?
-Hmmm...Mislim da bi se stvarno trebao oprati.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar