nedjelja, 9. rujna 2018.

VIC DANA: Fata mađioničar



Mujo priča Husi:
• Fata mi već par godina radi kod jednog čuvenog mađioničara. Mislim da je pokupila par fora …
• Kakvih fora, bolan?
• Pa, jednog dana sam se vratio kući sa posla ranije nego inače, a Fata je bila u našem krevetu. Rekla je: “Abraka dabra” i iz ormara je izašao moj najbolji jaran Haso. Jadnik se sigurno pitao šta mu se desilo …

Dosao Perica u restoran i vidi da je supa 2 KM. Posto je imao samo toliko para naruci supu. Konobar mu je donese, a donese mu i salatu. Perica upita:
- Zasto ste mi donijeli salatu? Nemam para da je platim!-
- Nema problema, salata je besplatna. - 
- E, onda mi odnesi supu i ostavi mi samo salatu. -

Pita uciteljica Pericu:
- Perice kada se beru jabuke? 
- kada je komsijin pas zavezan!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar