četvrtak, 20. rujna 2018.

VIC DANA: Mujo i briga oko smrti



Sjedi Mujo u fotelji pred televizorom, pije pivu i gleda, pa se nešto zamisli i zabrine. Počeše se po glavi i vikne Fati u kuhinji:
– Fato, bona, nešt’ me muči … šta će bit’ sutra ako ja umrem?
Fata mirno odvrati:
– Subota, moj Mujo, subota …
Slikali se djaci u školskoj slici i sad'' njih učiteljica tjera da uzmu sliku.
Kaže ona djacima:
-Ako budete imali ovu sliku zamislite ovako,za 30 godina kada pogledate ovu sliku rećićete:
-Vidi,ovo je Ana ona je doktorica.A vidi ovo je Vlado on je zubar.
Tada se iz zadnje klupe javi Pericin glas.
-A ovo je učiteljica, ona je mrtva.

Pita učiteljica djecu što oni misle da je jako vrijedno.
Perica:
-Mercedes moga tate!
Marica:
-Dijamant na prstenu moje mame!
Janko:
-Menstruacija!
Učiteljica:
-Oplaaaaa, ej, Jankec moj, a da li ti znaš šta to znači!?
Janko:
-Ne znam što znači, al'' mora da je jako vrijedno, jer kad je moja starija sestra jutros rekla da nema menstruaciju,
mama je pala u nesvijest, tatu strefio infarkt, a komsija se ubio!

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar