četvrtak, 6. rujna 2018.

VIC DANA: Kako je Mujo zaprosio Fatu !?



– Haso, šta ti je rekla Fata kad si je pitao da se uda za tebe?
– Pa…,rekla mi je da neće odmah, nego nešto kasnije.
– Kako ti je rekla?
– Rekla mi je ”Dragi Haso, ti si poslednji čovek za kog ću se udati.”

Ide Pericin razred na planinu Jahorinu i svi u autobusu sute ali jedino Perica Pjeva
-Da mi je tata Konj a mama kobila ja bi bio malo zdrijebe
Vozaca autobusa to nerviralo ali je tolerisao
Opet perica zapjeva
-Da mi je tata bik a mama kobila ja bi bio malo tele
Vozac autobusa iznerviran i pita 
-A da ti je tata peder a mama prostitutka sta bi onda bio?!
perica iz prve kaze
-Vozac Autobusa

Po zavrsetku skolske godine pita majka Pericu
-Perice kako si se danas osjecao,posljednjeg dana skolske godine?
-Osjecao sam se kao general.
-Kako to kao general?
-Stajao sam mirno i posmatrao svoje jedinice.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar