četvrtak, 20. rujna 2018.

Ona je pobijedila RAK U ČETVRTOM STADIJU: Svoj RECEPT je sada podijelila sam svima! (VIDEO)



Ann Cameron, poznata autorica knjiga za djecu, obolila je od raka debelog crijeva.
Cameron je ispričala kako je 2012. godine bila podvrgnuta operaciji zbog raka debelog crijeva, a nakon toga odbila liječenje hemoterapijom, ali kada se nakon šest mjeseci rak proširio na pluća i rak debelog crijeva ušao u četvrti stadij, posvetila se istraživanju i naišla je na priču o Ralphu Coleu koji je obolio od raka kože sa 26 godina. Prema njegovoj priči, izliječio ga je konzumirajući svakodnevno sok spravljen od 2,5 kilograma mrkve.
Odlučila je isprobati njegov recept.
Nakon osam sedmica liječničke pretrage pokazale su da se rak prestao širiti, a nakon osam mjeseci tomografija je pokazala da je rak nestao.
Nakon svog iskustva napisala je i knjigu Curing cancer with carrots.
Izvor:novi.ba

1 komentar:

  1. moja majka je izlečila rak hemoterapijom Ca, debelo crevo i jako je postila , živela je 30 godina još sa kesom, ta njena volja za životom , ne znam, ne volim ne znam, a moja cimerka bez hemoterapije, na ovakav način sa 41, god, ista bolest, umrla, mislim da je kome je lijeka , tome je i vijeka, njegoševa, ogadio mi se već, jer su mi pomajci svi , svekar nije vodu pio, isto velika volja,izlečio, srčka , bolje ne misliti mnogo o tome, već raditi što organizmu prija, jednom umreti moram.

    OdgovoriIzbriši