nedjelja, 22. travnja 2018.

VIC DANA: Muž i ljubavnik na nebu…



Srela se dva tipa na nebu.
– “Od čega si ti umro?”
– “Od zime!”
– “A ti?”
– “Od sreće!”
– “Kako to – od sreće?!”
– “Eto, dođem ja kući, zateknem ženu u krevetu i odmah pretražim cijelu kuću: podrum, tavan, ispod kreveta. Ne nađem nigdje nikog i od sreće umrem.”
– “E, idiote, da si pogledao u zamrzivač, danas bismo obojica bili živi!”

Piše Mujo Hasi, koji radi u Nemačkoj:
„Bolan, Haso, pišem ti pismo u tri tačke:
Prva tačka: Celo selo spava sa tvojom Fatom.
Druga tačka: I ja sam spavao sa njom.
Treća tačka: Šta kažeš na drugu tačku?”
Haso mu uzvraća:
„Bolan, Mujo, odgovaram ti u tri tačke:
Prva tačka: Selo nije veliko.
Druga tačka: Fata ima sidu.
Treća tačka: Šta ti kažeš na drugu tačku?”

Dosli Mujo i Haso u javnu kuću. Pita ih obezbjeđenje: 
- "Šta hoćete?" 
- "Pa mi bi nesto da guzimo za 20 eura.
- "Za 20 eura, ma izlazite napolje, za 20 eura mozete jedan drugom da popušite!
Odu Mujo i Haso i vraćaju se za pola sata. 
Obezbjeđenje: 
- "Šta hoćete vi opet?" 
- "Pa, mi došli da platimo."

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar