ponedjeljak, 23. travnja 2018.

VIC DANA: Došla mlada u kuću..



Došla mlada u kuću. I prvo jutro svekrva joj objašnjava:
– Ja ujutru kada ustanem, ako sam raspoložena stavim ružu na levo uvo. Tada možeš da mi skuvaš kafu. Ako mi je ruža na desnom uvetu, ne prilazi mi.
Mlada:
– Ja ujutru kada ustanem skuvam kafu i popijem jednu rakiju. Popijem drugu rakiju… treću rakiju… A kada popijem treću rakiju, zabole me gde je tebi ruža.

Jedan dan dok su Mujo i Suljo igrali šah na vrata pokuca neki švabo.I prelista preko rječnika i kaže:
- Ja traži svoga ummm DE-DO.Umm on ovde živeti i umrio u rat. Dam 1000€ da pomognete naći dedo i njegove kost.
Suljo:
- Ti si pravi sretnik jarane.Ja tačno znam gdje leže kosti tvoga dede...jooj Mujo ovo će biti pravo dobro..
Odu oni na mezarje i iskopaju kosti. Dobili pare a švabo otišao.
Mujo: 
-Pa što,ba proda kosti tvoga amidže?
Suljo:
- Ma hajde bogati ionako je uvijek htio ići u Njemačku.

Vraca se Mujina cerka sa mamom iz vrtica i pita Muju:
- Tata, tata, sta znaci picka materina? 
- To ti je, cerko, nas frizerski salon! 
Sutradan isto tako, pa ga upita:
- Tata, tata, sta znaci kurac? 
- To je gde kacimo jakne.
Sutradan ga upita:
- Tata, tata, sta znaci jebanje?
- To ti je kad ja sisam kosu!
Mujo je otisao do kafica i rekao cerci da pazi na frizerski salon. Ulazi musterija, pa mu Mujina cerka kaze:
Dobrodosli u Picku materinu! Okacite jakne na kurac, sad ce moj tata da dodje da Vas jebe.

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar