ponedjeljak, 23. travnja 2018.

VIC DANA: Dva konja



Kupi Mujo dva konja i nikako ih nije mogao razlikovati. Pozove on Hasu da mu pomogne. Haso razmišlja i razmišlja, pažljivo gledajući konje sa svih strana.
– “Odreži rep jednom”.
To Mujo i napravi, ali su se konji noću potukli i bezrepi je odgrizao rep ovom drugom. Opet dođe Haso i predloži da jednom otkine uho. Mujo to i napravi, ali su se opet konji potukli i opet bili isti. I opet dođe Haso i počne razmišljati i razmišljati, šeće se okolo, gleda u njih i tada kaže:
– “Znaš šta Mujo, meni se čini da je ovaj bijeli ipak malo viši od ovog crnog.”

Leži Mujo na samrtnoj postelji, Fata plače kraj uzglavlja i drži ga za ruku. Mujo je upita:
- Fato, hoćeš li mi ispuniti posljednju želju?
Fata zajeca i reče:
- Hoću, moj Mujo, samo reci!
Mujo, onako slab, jedva prošapće:
- Fato, hoću da se za šest mjeseci udaš za Hasu...
Fata ga zbunjeno pogleda i upita:
- Mujo, pa kud za Hasu, ti ga nikad nisi podnosio, rekao si da ga mrziš više od svega!?
Mujo zadnjim snagama reče:
- Upravo zato, Fato, upravo zato ....

Unajmio Nijemac Muju da vuče bijelu liniju sredinom ceste.
- Prvi dan Mujo obojio 4km. 
-Gazda zadovoljan. 
-Drugi dan Mujo oboji kilometar. 
-Gazda malo zbunjen, misli da su mu ostali rekli da im ne premašuje normu. 
-Trećeg dana je obojio samo 150m. 
-Odvuče ga gazda u ured na raport:
- "Mislio sam ti dati povišicu zbog onih 4km, a ti spao na 150m."
- "Eeeee, gazda. Računaj ti koliko mi je daleko bila kanta trećeg dana!"

ezabava.ovh

Nema komentara:

Objavi komentar