utorak, 17. travnja 2018.

Fata dohakala Muji



Imao Mujo onu stvar dugu 30cm. Dozlogrdilo Fati, nije mogla više da izdrži sex sa njim pa mu kaže:
-Moj Mujo čula sam da iza 7 mora i 7 gora ima žaba. Odeš fino nađeš je, pitaš je da se uda za tebe, ona kad ti kaže NE smanji ti se za 5 cm.
Ode Mujo i nađe žabu i pita je:
– Žabo hoćeš li se udati za mene?
– Žaba: NE!
Ona stvar se smanji na 25cm.
– Mujo: Žabo, hoćeš li se udati za mene?
– Žaba: NE!
Ode još 5 cm, sad na 20.
Mujo razmišlja -da ja nju pitam još jednom i taman će biti.
– Mujo: Žabo, hoćeš li se udati za mene?
– Žaba: Aman čovječe koliko puta da ti kažem NE, NE, NE i NE!!!

Dođe jedan turista do Muje i i Hase
- Do You speak English?
Mujo i Haso nista.
- Du spilen Dutcs?
Mujo i haso nista
- Parlevi voiz Franse?
Mujo i haso nato nista, gledaju bledo.
Ode turist dalje a Mujo će Hasi:
- zbilja bi vajalo nauciti jedan svjetski jezik.
Mujo ce na to:
- pa on zna 3 jezika pa mu je džaba.

zgubidan.com

Nema komentara:

Objavi komentar