utorak, 17. travnja 2018.

Mujo i prostitutka



Odvezao Mujo zgodnu curu daleko izvan grada u prirodu.
Taman se počeli skidati i maziti, kad će ona mnjemu:
-Znaš ja sam prostitutka i ovo će te koštati 100 eura.
Mujo izvadi novac i plati joj.
Obavi Mujo posao i kad su se vračali nazad, nešto prije
grada Mujo se zaustavi i kaže joj:
-Znaš djevojko, ja sam taksista i vožnja tamo i nazad
košta 200 eura.

Vraćali se Mujo i Haso iz rata i dođu do brežuljka odakle se vidi Mujina kuća. Mujo:
• Haso bolan, nanišani snajperom pa vidi šta mi Fata radi!
Haso pogleda kroz snajper pa kaže:
• Au, Mujo, pa ona se seksa sa tvojim komšijom.
Mujo sav razočaran vadi 2 metka, daje ih Hasi i kaže:
• Jarane, nju u glavu, a njega u glavić!
Haso će na to:
• Mujo, ovo bi moglo jednim metkom!

zgubidan.com

Nema komentara:

Objavi komentar