srijeda, 19. prosinca 2018.

Jednooki keksici



Jednooki,zato sto imaju samo jedno oko,rekao je moj sin.Tako je ostalo to ime.Kada sam ih napravila neki dan,moji decki su bili bas sretni…mama opet pravi jednooke… :)))
Sastojci
sastojci:
300 g brasna
100 g secera
prstohvat soli
2 zutanjka
80 g mljevenih ljesnjaka ili badema
200 g maslaca ili margarina
marmelada za punjenje kesica
secer u prahu(po zelji)
1. Prosijati brasno, u sredinu staviti: secer, zutanjke, sol i mljevene ljesnjake.Iznad svega toga staviti maslac koji sam prethodno narezala na manje komadice.
Sve dobro zamijesiti u glatku smijesu i ostaviti u frizideru sat vremena (ili na hladnome mijestu).
Komad tijesta sam razvaljala u dugacku kobasicu(kao kada radim njoke od krumpira)i rezala komadice velicine ljesnjaka.Oblikovala sam loptice i repom kuhace napravila rupice u sredini(malo sire rupice).
Oblikovane loptice stavljam na pleh, na koji sam prethodno stavila papir za pecnicu.
2. Pecnicu prethodno ugrijati. 180-200*C.
Peci od 12-15 min.,dok ne potamni malo.
Ostaviti keksice da se ohlade.
Mozemo ih puniti maremeladom i drugi dan.
Prije nego sta sam stavila marmeladu posipala sam ih staub secerom (staub secer po zelji).
3. Ove sam danas pravila sa mojim pomagacem.
4. Posluživanje
trendistyle.net

Nema komentara:

Objavi komentar