srijeda, 21. veljače 2018.

Od toliko ribara baš Muju da pita :D :D :D



Peca Mujo na mostu ribu. Nailazi tv ekipa i kaže novinarka  da bi željela napraviti intervju.
Zaustave se i novinarka postavlja Muji pitanje:
-Dobar dan, je li vi ovako svaki dan pecate ribu??
Mujo iskusni lisac, odgovori na pozdrav i kaže da svako jutro
dolazi i obično ostane do kasno popodne.
Na to će novinarka:
-I nije vam teško sjediti satima i čekati hoće li riba da grize?
-Ama jok, što bi mi bilo dosadno, uvijek se nađe
neka budala koja postavlja glupa pitanja
„Najgori način na koji vam netko može nedostajati je da ta osoba sjedi kraj vas, a vi da znate da je nikada nećete imati.“ (Gabriel Garcia Marquez)
Putuje pop vozom i rješava ukrštene riječi.
Odjednom on počne da se smije i upita mlađeg momka koji je sjedio u kupeu do njega:
– Momak, ovo mi se čini zanimljivo, znaš li kako mladići nazivaju zgodne ženske?
Ima pet slova, a zadnja tri su ČKA??
Mladić:
– Pa to Vam je lako – MAČKA!
Pop će na to:
– Uh.. Bože mi oprosti, daj mi gumicu, pogriješio sam..
http://www.zgubidan.com

Nema komentara:

Objavi komentar